Marketing interpretat altfel
Ca un cintec de “La multi ani!”
Mesajele nu se posteaza numai pe facebook. Ci si pe magazine. Pentru fiecare din trecatori. Fireste, ca sa intri si sa achizitionezi. Metode imbatabile sa te cucereasca subtil. Marketing. Iti gidila orgoliul, iti zici ca e tintit catre tine complimentul. Te gindesti ce draguti, ce amabili, dar si ce buni observatori, mai, eu chiar sint biutiful, mie chiar mi se potriveste acest salut. Si ca sa le intorci dragalasenia, intri si lasi 100 de lire pentru un creion de ochi. Totusi. Poti sa nu intri neaparat, poti sa nu le faci jocul. Poti sa-ti imaginezi ca e altul sensul mesajului. De exemplu, azi, pe 25 iunie, eu cred ca e evident un mesaj de aniversare pentru Eleanor, prietena mea cu inima mare de incape toata lumea (fabuloasa) in ea. Eno – cum ii zicem noi- implineste azi o virsta magnifica, plina de iubire, experienta, caldura, descoperire. Este persoana care ma inspira enorm de cind am avut sansa sa stau intimplator la o masa alaturi de ea, intr-o seara care se anunta plicticoasa si s-a dovedit providentiala.M-a determinat sa las la o parte piedicile si sa spun ce am de zis, oricui, sa ma bucur de prietenie si s-o sarbatoresc mereu, sa fac punti intre oamenii cu preocupari asemanatoare, sa scriu de mina o urare si s-o trimit peste mari si tari. Este o frumusete de femeie care emana in permanenta optimism, buna-dispozitie, entuziasm, de zici ca acum s-a nascut si e gata sa cucereasca Universul. Dar asa este fiindca ea vrea asa. Si pentru ca acum s-a nascut, pe 25, ii trimit mesajul descoperit pe magazin, “Hello beautiful”, iar creionul de ochi i-l duc eu cumva, mai tirziu, stiu ca n-o deranjeaza fiindca oricum are ochi frumosi si se descurca de minune privindu-si familia si prietenii direct in inima.
La mullti ani, Eno, te iubim mult.